Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Βιογραφικό σημείωμα της Τάνιας Σκευούδη (υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Φώτη Δημητριάδη)

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ 
ΣΚΕΥΟΥΔΗ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (ΤΑΝΙΑ)
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΥΤΤΑΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ «ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ»
ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠ/ΜΙΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 
ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΛΑΤΕΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ 
ΣΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ»
ΤΟΥ κου ΦΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.
Γεννήθηκα το φθινόπωρο του 1957 και μεγάλωσα στα Τρίκαλα Ημαθίας, όπου τελείωσα το Δημοτικό Σχολείο. Κατάγομαι από αγροτική οικογένεια και όπως οι παλαιότεροι θα ενθυμείστε, τα παιδιά εκείνης της γενιάς ήδη από το Δημοτικό Σχολείο στον ελεύθερο χρόνο και στις διακοπές τους, συμμετείχαν στις γεωργικές καλλιέργειες. Έτσι γνωρίζω από πρώτο χέρι όλες τις αγροτικές καλλιέργειες της περιοχής μας, κατεξοχήν γεωργικής, όπου συμμετείχα από παιδί έως και φοιτήτρια Ιατρικής και θα έλεγα ότι ήταν πολύ επίπονη εργασία. Μπορεί, βέβαια, με την πάροδο των χρόνων να μην είναι τόσο σκληρή η γεωργία, γιατί πολλές εργασίες που ήταν χειρωνακτικές αντικαταστάθηκαν από μηχανήματα, ωστόσο ο γεωργός συνεχίζει εκτός των άλλων παραγόντων να είναι έρμαιο των καιρικών συνθηκών. Δεν θα ξεχάσω τα δάκρυα των συγχωριανών μου όταν έβλεπαν να καταστρέφεται μέσα σε λίγα λεπτά η σοδειά τους από χαλάζι. Αυτή η εμπειρία μου στα δύσκολα παιδικά χρόνια ήταν ένα ισχυρό κίνητρο να διαβάζω προκειμένου να πετύχω στον μετέπειτα επαγγελματικό μου προσανατολισμό.


Φοίτησα στο Γυμνάσιο και Λύκειο Αλεξάνδρειας, από όπου και αποφοίτησα το 1975 με βαθμό Άριστα. Την ίδια χρονιά πέρασα μετά από Πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις στην Ιατρική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Με την απόκτηση του πτυχίου μου εργάστηκα ως Παθολόγος σε ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης έως την έναρξη της ειδικότητάς μου στο Παθολογοανατομικό και μετά στο Κυτταρολογικό τμήμα του Θεαγένειου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης. Ταυτόχρονα με την ειδίκευσή μου το 1988 μου έγινε ανάθεση του θέματος της διδακτορικής μου διατριβής. Η διατριβή εκπονήθηκε στο Πειραματικό τμήμα του Α.Ν.Θ. «Θεαγένειο», όπου εργάσθηκα για πέντε χρόνια σε συνεργασία με πέντε καθηγητές της Ιατρικής Σχολής. Ενδεικτικό του κλίματος συνεργασίας παραθέτω την συστατική επιστολή του επιβλέποντα καθηγητή μου κου Βρίτσιου:

«ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΝ΄
     Ο υπογράφων Αριστοτέλης Βρίτσιος Καθηγητής Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας του Α.Π.Θ. γνωρίζω την κ. ΣΚΕΥΟΥΔΗ ΤΑΝΙΑ από 10ετίας και πιστοποιώ ότι:

     Η κ. Σκευούδη εξεπόνησε διατριβήν επί Διδακτορία υπό την επίβλεψίν μου, λαβούσα τον τίτλον της Διδάκτορος την περίοδον 1992-1993 με τίτλον «Η καρκινογέννηση στους νεφρούς ύστερα από επίδραση ακτινοβολίας, πειραματικά».

     Η άμεσος σχέσις ως επιβλέποντος μου έδωσε την ευκαιρίαν να εκτιμήσω την ζωτικήν ενεργητικότητα και εργατικότητα, την προσήλωσιν εις το επιστημονικόν της έργον, το ήθος εις τας σχέσεις της και την τεκμηρίωσιν των συμπερασμάτων του έργου της, το οποίον εξετέλεσεν με εμφανή προθυμίαν.

     Πέραν της Διδακτορικής της διατριβής, είχα την ευκαιρίαν να παρακολουθήσω τας επιδόσεις της εις τα Διεθνή Διαπανεπιστημιακά Συνέδρια τα οποία διοργάνωσα υπό την ιδιότητα του Προέδρου του Ινστιτούτου “Αριστοτέλης”.

     Θεωρώ την κ. Σκευούδη άξια συνεργάτιδα την οποίαν θα επιθυμούσε να έχει εις το περιβάλλον του οιοσδήποτε σοβαρός επιστήμων.

Ο πιστοποιών
Αριστοτέλης Βρίτσιος
Ομότιμος Καθηγητής ΑΠΘ
Πρόεδρος του Ινστιτούτου “Αριστοτέλης”».

Τον Ιανουάριο του 1990 πήρα τον τίτλο της ειδικότητας. Αμέσως μετά την λήψη της ειδικότητας εργάσθηκα για χρονικό διάστημα ορισμένων μηνών ως Κυτταρολόγος στο Ι.Κ.Α. Πύλης Αξιού Θεσσαλονίκης. Στις 19/06/90 διορίστηκα ως επιμελήτρια Β΄ στο Κυτταρολογικό τμήμα του Α.Ν.Θ. «Θεαγένειο». Στις 24/2/93 ανακηρύχτηκα Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ. μετά από την εκπόνηση του διδακτορικού μου με άριστα. Στις 27/01/99 έγινα Επιμελήτρια Α΄ και στις 07/08/2009 Διευθύντρια του Κυτταρολογικού τμήματος, στο οποίο εργάζομαι μέχρι και σήμερα. 

Στο χρονικό αυτό διάστημα παρακολούθησα πλήθος σεμιναρίων, μετεκπαιδευτικών μαθημάτων, στρογγύλων τραπεζών, ημερίδων, συνεδρίων Ελληνικών και Διεθνών. Επίσης, συμμετείχα ως ομιλήτρια στα εκπαιδευτικά προγράμματα ειδικών και ειδικευομένων της Ελληνικής Κυτταρολογικής Εταιρείας αλλά και του εκπαιδευτικού προγράμματος των Ιατρών του Θεαγενείου.

Συμμετείχα ως ομιλήτρια σε Συνέδρια, Επιστημονικές Ημερίδες, Στρογγύλες Τράπεζες και Slides Seminars με ανακοινώσεις, posters, διαλέξεις αλλά και ως πρόεδρος σε διάλεξη ξένου ομιλητή και συντονίστρια σε συνέδρια με Διεθνή συμμετοχή.

Επίσης υπήρξα μέλος της οργανωτικής επιτροπής του 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη 21-23 Νοεμβρίου του 2002 και μέλος της επιστημονικής επιτροπής του τελευταίου 10ου Κυτταρολογικού Συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε 4-6 Οκτωβρίου 2013 στην Αθήνα με Διεθνή Συμμετοχή.

Ακόμη, συμμετείχα ως ομιλήτρια σε ημερίδες που διοργάνωσε ο Ιατρικός Σύλλογος Καστοριάς και η Γυναικολογική Εταιρεία Θεσσαλονίκης. Στο επιστημονικό μου έργο εκτός από τις ανακοινώσεις και ομιλίες συμπεριλαμβάνονται δημοσιεύσεις σε Ελληνικά και Ξένα Ιατρικά περιοδικά.

Επί πλέον συμμετείχα ως ομιλήτρια στο πρόγραμμα ενημέρωσης που διοργάνωσε το τμήμα προληπτικού ελέγχου του Νοσοκομείου μας με ομιλίες σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας και του μαστού σε διάφορες περιοχές, όπως Ελευθερούπολη και Χρυσούπολη Καβάλας, φθάνοντας έως το Νευροκόπι. Για το ίδιο θέμα μίλησα σε διάφορους Συλλόγους της Θεσσαλονίκης και εργοστάσιο αλλά και σχετικά με την διατροφή στο Κ.Α.Π.Η. Καλαμαριάς της Θεσσαλονίκης.

Ιδιαίτερα στη γενέτειρά μου είμαι ιδρυτικό μέλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εθελοντικής Αιμοδοσίας. Ήμουν ομιλήτρια με θέμα την «εθελοντική αιμοδοσία» προκειμένου να πείσουμε τους συμπολίτες μας για τη σημασία της προσφοράς αίματος, γεγονός που όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα έγινε με αγάπη αποδεκτό και κατανοητό, σημειώνοντας μεγάλη συμμετοχή στην προσφορά αίματος. Επίσης, διοργανώθηκε ομιλία μου με θέμα «Πρόληψη καρκίνου τραχήλου μήτρας και μαστού» με ευρεία συμμετοχή από το κοινό, εποικοδομητική συζήτηση με ερωτήσεις και διευκρινήσεις.

- Είμαι μέλος της Ελληνικής Κυτταρολογικής Εταιρείας και μέλος της Εξελεγκτικής Επιτροπής της Εταιρείας.

- Είμαι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ερεύνης καρκίνου και επί σειρά ετών μέλος και πρόεδρος της Εξελεγκτικής Επιτροπής της Εταιρείας.

- Υπήρξα επί σειρά ετών μέλος της Ακτινοθεραπευτικής Εταιρείας.

- Υπήρξα με απόφαση του Υπουργείου Υγείας κριτής στις προσλήψεις Ιατρών Ε.Σ.Υ. Επιμελητών Β΄και Α΄ από το 2007 έως το 2011 σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης και της Μακεδονίας ευρύτερα.

- Υπήρξα εκλεγέν μέλος της επιτροπής εκπαίδευσης των ιατρών του Θεαγενείου από τις 29/10/87 έως τις 27/11/89.

Πάνω, όμως, από όλα αυτά πιο σημαντικό θεωρώ την ανατροφή της κόρης μου Μαριλίνας, που αποτελεί για μένα πηγή ζωής και με κάνει ευαίσθητη σε θέματα που άπτονται των παιδιών.

Ως γιατρός στο δύσκολο χώρο, όπου εργάζομαι, «στη μάχη με τον καρκίνο» όλο αυτό το πολυετές χρονικό διάστημα, βιώνοντας καθημερινά τον ανθρώπινο πόνο, προσπάθησα να είμαι σωστή και να υπηρετώ το καθήκον μου όχι μόνο ως γιατρός αλλά και ως άνθρωπος και θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάποιος που να ζήτησε την συνδρομή μου και να μην ανταποκρίθηκα.


Στα δύσκολα χρόνια που βιώνουμε σαν χώρα αλλά και σαν πολίτες αυτής της χώρας, είναι επιτακτική η ανάγκη να βοηθήσει ο καθένας μας, στο μέτρο των δυνατοτήτων του, προκειμένου να επιλύονται προβλήματα που διευκολύνουν των ζωή των συνανθρώπων μας. Και με αυτή την έννοια της προσφοράς θέτω την υποψηφιότητά μου με τον συνδυασμό του νυν Δημάρχου κου Φώτη Δημητριάδη τον οποίο εκτιμώ ιδιαίτερα για την τιμιότητά του, την ειλικρίνεια, το ήθος, την ενεργητικότητα, την ευρύτητα του πνεύματος και την ευθύτητα των λόγων του. Για αυτό και αποδέχτηκα την πρόταση-πρόσκληση που μου έκανε και πιστεύω ότι θα ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας.
Με τιμή
Σκευούδη Σουλτάνα (Τάνια)
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: