Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Ήταν ωραίο το ταξίδι...Ένα τέλος και πολλά ευχαριστώ...

Και κάπου εδώ, λίγες μέρες πριν συμπληρωθούν πέντε χρόνια από τις πρώτες μου αναρτήσεις (21/10/2010), το ταξίδι - μάλλον - τελειώνει. Το παρόν blog κλείνει επ' αόριστο. Αν και νομίζω ότι το τέλος είχε ήδη φτάσει εδώ και ένα χρόνο... όταν χάθηκε το κέφι και ο ενθουσιασμός, στοιχεία απαραίτητα για έναν Ερασιτέχνη... Οι λόγοι δεν έχουν σημασία. Μπορεί να μην έχει νόημα να τους αναλύσω, μπορεί να μην ενδιαφέρουν και κανέναν. 
Η αλήθεια είναι ότι δυσκολευόμουνα να το αποφασίσω. Πάντα μια δεύτερη σκέψη ή μια νοσταλγία της στιγμής μου κρατούσε το χέρι. Με εμπόδιζε να γράψω αυτό το τελευταίο κείμενο. Θυμάμαι τον εαυτό μου όταν ξεκινούσα αυτό το blog, όπως θυμάμαι πολύ καλά και όλα γύρω μου. Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τότε και νοιώθω πως τίποτα δεν είναι ίδιο.
Το μόνο σίγουρο είναι πως, από τις πρώτες λέξεις που γράφτηκαν εδώ μέχρι και αυτές που αυτή τη στιγμή μοιράζομαι μαζί σας, όλα έγιναν με αγάπη για τον τόπο που γεννήθηκα και ζω και για όλα όσα ήθελα να μοιραστούμε μαζί. Κάποια πράγματα που πίστευα ότι πρέπει να αναδεικνύονται, κάποια άλλα που πίστευα πως αξίζει να "ακουστούν" και φυσικά κάποια συναισθήματα, είτε αυτά εκφράζονταν με εικόνες, είτε με λέξεις. 
Το trikalα-imathias.blogspot.gr δεν ξέρω αν ''έδωσε'' κάτι στο χωριό μας και στους συγχωριανούς μας, πάντως εγώ αποκόμισα περισσότερα από όσα θα περίμενα ή φανταζόμουν. Και επί πλέον στάθηκε αφορμή να επικοινωνώ καθημερινά με γνωστούς και φίλους που ζουν σε κάθε γωνιά της γης, αλλά και να γνωρίσω υπέροχους ανθρώπους. 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους τους φίλους και τις φίλες για τις επισκέψεις και την παρέα και να ζητήσω συγνώμη από όσους και όσες δυσαρέστησα με τα όσα έγραψα ή δεν έγραψα. Και στους λίγους ή τους λίγο περισσότερους που ενδεχομένως σας δυσαρεστεί η απόφασή μου αυτή... Συγνώμη και ελπίζω στην κατανόησή σας.
Από σήμερα λοιπόν το blog του χωριού μας, το trikalα-imathias.blogspot.gr, θα είναι ανενεργό, θα εξακολουθήσει όμως να είναι προσβάσιμο σε όλους και - ποιός ξέρει - κάποιες από τις 3358 αναρτήσεις του, ίσως φανούν χρήσιμες στο μέλλον...

Πλήρης συναισθημάτων
Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά από καρδιάς 
και κάπου αλλού ίσως ξανασυναντηθούμε
Νίκος Σαλτουρίδης

2 σχόλια:

Σαλτουρίδης Νίκος είπε...

Πολλά τα μηνύματα (ηλεκτρονικά, τηλεφωνικά κ.α.) για το κλείσιμο του blog trikala-imathias.blogspot.gr. Μηνύματα συγκινητικά, μηνύματα κολακευτικά, σίγουρα κάποιες φορές υπερβολικά... ερωτήσεις για τους λόγους που με οδήγησαν σ' αυτή την απόφαση και συγχρόνως πολλές οι παραινέσεις για την επανέναρξή του.
Είναι αλήθεια πως ένοιωσα και νοιώθω υπέροχα συναισθήματα διαβάζοντας όσα μου έγραψαν και μου γράφουν ή ακούγοντας όσα μου είπαν και μου λένε οι φίλοι-επισκέπτες του blog από το χωριό μας, από την ευρύτερη περιοχή και κυρίως συγχωριανοί μας που ζουν σε διάφορα σημεία της Ελλάδας και του Εξωτερικού.
Φυσικά και δεν με άφησαν ασυγκίνητο όλα αυτά, όπως δεν άφησαν ασυγκίνητα και τα παιδιά μου, τα οποία σκέφτηκαν να το συνεχίσουν, εμπλουτίζοντάς το μάλιστα και με θεματολογία που εγώ δεν είχα συμπεριλάβει ποτέ. Η σκέψη τους όμως αυτή γρήγορα εγκαταλείφθηκε, γιατί η εδώ και λίγες μέρες δημιουργία του εξαιρετικού - απ' ό,τι οι πρώτες ενδείξεις φανερώνουν - trikalamou.blogspot.gr , ήρθε να καλύψει το κενό που προς στιγμή πήγε να δημιουργηθεί και καθιστά περιττή την κάθε καλή πρόθεση για την συνέχιση του ''Τρίκαλα Ημαθίας''. Άλλωστε θα ήταν αρκετά μεγάλη υπερβολή η ύπαρξη δύο blogs με την ίδια σχεδόν θεματολογία, στο ίδιο χωριό.
Συγχαρητήρια στους διαχειριστές του νέου blog του χωριού μας και ας συμβάλλουμε όλοι ώστε να δυναμώσει και να αποτελεί πάντα ένα πολύ χρήσιμο μέσον ενημέρωσης, επικοινωνίας και προβολής και οι σελίδες του να είναι ο δίαυλος επικοινωνίας με τη γενέθλια γη.
Υπενθυμίζω ότι το trikalα-imathias.blogspot.gr θα είναι μεν ανενεργό, θα εξακολουθήσει όμως να είναι προσβάσιμο σε όλους και - ποιος ξέρει - κάποιες από τις 3.358 αναρτήσεις του, ίσως φανούν χρήσιμες στο μέλλον...
Και πάλι σας ευχαριστώ για την παρέα αυτά τα 5 χρόνια
και ίσως τα ξαναπούμε σε κάποιον άλλο ιστότοπο...
Νίκος Σαλτουρίδης

Unknown είπε...

Με συγκινησες αγαπημενε μου Νικολα
...για εναν Ερασιτεχνη λοιπόν σαν εσενα που πολυ λατρευω και ας με συνχωρεσουν οι χωριανοι μου, απλα σε λατρευω Τα φιλιά μου