Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Βιογραφικό σημείωμα της Μαρίας Παπαϊωαννίδου (υποψήφια Τοπική Σύμβουλος με τον Παναγ. Γκυρίνη)

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ του Γεωργίου και της Καλλιόπης.
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ''ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ''
ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΓΚΥΡΙΝΗ.

Γεννήθηκα στα Τρίκαλα Ημαθίας το 1969. Είμαι παντρεμένη με τον Μητσιώτη Ευθύμιο και είμαι μητέρα τριών αγοριών.
Είμαι πτυχιούχος
1) Φυσικής Αγωγής του
Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1993),
2) Γενικής Αισθητικής (2001) και
3) του Higher Certificate in English (PALSO).
Εκπονώ τη διπλωματική μου μελέτη στα πλαίσια των σπουδών μου στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» στο ΤΕΦΑΑ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στην παιδαγωγική κατεύθυνση.
Έχω 5 δημοσιεύσεις άρθρων σε Επιστημονικά Περιοδικά και Παγκόσμια Συνέδρια.

Είμαι μέλος της συγγραφικής ομάδας στην εφημερίδα της Αλεξάνδρειας, «Νέα από την Αλεξάνδρεια» .

Έχω άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος ως Προπονήτρια Χειροσφαίρισης στην Α΄ κατηγορία.

Εργάζομαι ως εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής από το 2003, με μόνιμο διορισμό από το 2009. Εργάστηκα στη Σάμο (παραμεθόριος περιοχή ), στην Κέρκυρα, στην Εύβοια, στη Χαλκιδική, σε σχολεία της περιοχής μας και τώρα είμαι αποσπασμένη στα Γενικά Αρχεία του Κράτους στη Βέροια. 

Δούλεψα ως ωρομίσθια εκπαιδευτικός στα ΙΕΚ Βεροίας (2005-2006).

Εργάστηκα ως καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής στην Δημοτική Επιχείρηση Ανάπτυξης στο Δήμο Πλατέος (2000-2003) .

Ήμουν ιδιοκτήτρια Γυμναστηρίου στα Τρίκαλα Ημαθίας (1995-2000).

Παρακολούθησα μεγάλο αριθμό συνεδρίων, σεμιναρίων και επιμορφώσεων σχετικών με την εκπαιδευτική μου ιδιότητα ( 1992-2013). Ήμουν υπεύθυνη σε δύο καινοτόμα προγράμματα εκπαίδευσης (2013-14), οργάνωσα και συμμετείχα σε τέσσερα Αθλητικά προγράμματα (2008-2013).

Διατέλεσα προπονήτρια Χειροσφαίρισης στη γυναικεία ομάδα χάντμπολ του Γ.Α.Σ. Αλεξάνδρειας (2006-2009). 

Ε-Μail: Papa.iom@hotmail.com
Τηλ: 6946992060
F b:Παπαϊωαννίδου Μαρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: