Ραγδαία αναπτύσσεται η αγορά του ποδηλάτου στην Ελλάδα, λόγω της oικονομικής κρίσης. Το ποδήλατο αποτελεί το νέο ενδεδειγμένο μεταφορικό μέσο και έχει υποκαταστήσει σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και το αυτοκίνητο τόσο για όσους προσπαθούν να μειώσουν τα έξοδά τους, όσο και για εκείνους που αναζητούν διέξοδο από το άγχος της καθημερινότητας που η κρίση δημιουργεί.
Την εικόνα αυτή μεταφέρουν οι επαγγελματίες του χώρου του ποδηλάτου, που βλέπουν τον τζίρο των επιχειρήσεών τους να μεγαλώνει με αριθμητική πρόοδο. Αποτέλεσμα του αυξημένου καταναλωτικού ενδιαφέροντος είναι και το άνοιγμα καινούργιων «ποδηλατάδικων», με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Εκτός από τις μεγαλύτερες ηλικίες ποδηλατών που ξαναανακαλύπτουν το φιλικό αυτό μέσο, μία δεύτερη ενεργή ομάδα ποδηλατών φαίνεται να διαμορφώνεται από όσους χρησιμοποιούν το μέσο για ψυχαγωγία, ως τρόπο εκτόνωσης από την καθημερινή πίεση και το άγχος.
Οι ποδηλατικές ομάδες που δημιουργούνται από πολίτες που αγαπούν το ποδήλατο αυξάνονται διαρκώς, δημιουργώντας έτσι και μία αυξημένη ζήτηση για εξελιγμένα ποδηλατικά προϊόντα όπως κράνη, ρούχα, φώτα και διάφορα είδη εξοπλισμού. Παράλληλα, φαίνεται πως αρχίζουν να ανθούν και οι αγωνιστικές ομάδες με ανοιχτούς αγώνες, που δεν προβάλλουν μονάχα το υπερ-αγωνιστικό μοντέλο ποδηλασίας, αλλά και τον ευγενή συναγωνισμό μεταξύ των ποδηλατών.
Σύμφωνα με υπεύθυνο καταστήματος πώλησης ποδηλάτων στην ανατολική Θεσσαλονίκη, παρατηρείται αλλαγή νοοτροπίας και στροφή στη χρήση ποδηλάτου, που έχει υποκαταστήσει σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και το ΙΧ.
«Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε αύξηση στις πωλήσεις που αγγίζει και το 50%, αν εξαιρέσουμε το φετινό χειμώνα κατά τον οποίο υπήρξε μια κάμψη στις πωλήσεις, η οποία, ωστόσο, φαίνεται να αλλάζει με τον ερχομό της άνοιξης», ανέφερε στο «Agelioforos.gr», τονίζοντας ότι η αύξηση προέρχεται κυρίως από τη στροφή μεγαλύτερων ηλικιών στο ποδήλατο, καθώς όσον αφορά τα παιδιά οι πωλήσεις παρουσιάζουν σταθερότητα.
Την εικόνα αυτή μεταφέρουν οι επαγγελματίες του χώρου του ποδηλάτου, που βλέπουν τον τζίρο των επιχειρήσεών τους να μεγαλώνει με αριθμητική πρόοδο. Αποτέλεσμα του αυξημένου καταναλωτικού ενδιαφέροντος είναι και το άνοιγμα καινούργιων «ποδηλατάδικων», με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Εκτός από τις μεγαλύτερες ηλικίες ποδηλατών που ξαναανακαλύπτουν το φιλικό αυτό μέσο, μία δεύτερη ενεργή ομάδα ποδηλατών φαίνεται να διαμορφώνεται από όσους χρησιμοποιούν το μέσο για ψυχαγωγία, ως τρόπο εκτόνωσης από την καθημερινή πίεση και το άγχος.
Οι ποδηλατικές ομάδες που δημιουργούνται από πολίτες που αγαπούν το ποδήλατο αυξάνονται διαρκώς, δημιουργώντας έτσι και μία αυξημένη ζήτηση για εξελιγμένα ποδηλατικά προϊόντα όπως κράνη, ρούχα, φώτα και διάφορα είδη εξοπλισμού. Παράλληλα, φαίνεται πως αρχίζουν να ανθούν και οι αγωνιστικές ομάδες με ανοιχτούς αγώνες, που δεν προβάλλουν μονάχα το υπερ-αγωνιστικό μοντέλο ποδηλασίας, αλλά και τον ευγενή συναγωνισμό μεταξύ των ποδηλατών.
Σύμφωνα με υπεύθυνο καταστήματος πώλησης ποδηλάτων στην ανατολική Θεσσαλονίκη, παρατηρείται αλλαγή νοοτροπίας και στροφή στη χρήση ποδηλάτου, που έχει υποκαταστήσει σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και το ΙΧ.
«Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε αύξηση στις πωλήσεις που αγγίζει και το 50%, αν εξαιρέσουμε το φετινό χειμώνα κατά τον οποίο υπήρξε μια κάμψη στις πωλήσεις, η οποία, ωστόσο, φαίνεται να αλλάζει με τον ερχομό της άνοιξης», ανέφερε στο «Agelioforos.gr», τονίζοντας ότι η αύξηση προέρχεται κυρίως από τη στροφή μεγαλύτερων ηλικιών στο ποδήλατο, καθώς όσον αφορά τα παιδιά οι πωλήσεις παρουσιάζουν σταθερότητα.
ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου