Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

ΕΚΛΟΓΕΣ 2012: Απόστολος Βεσυρόπουλος / Υποψήφιος Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας Ν. Ημαθίας

Βιογραφικό 
Γεννήθηκα στις 29 Μαίου του 1966 στη Βέροια. Πατέρας μου ο Φώτιος Βεσυρόπουλος από την Κυψέλη Ημαθίας και μητέρα μου η Χρυσούλα Εφραιμίδου (ποντιακής καταγωγής) από τον Νέο Πρόδρομο. Είμαι παντρεμένος με την καθηγήτρια Κατερίνα Κατσαβού και έχω δύο παιδιά την Χρυσούλα και τον Βασίλη. Σπούδασα στη Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του A.Τ.Ε.Ι Λάρισας στο τμήμα λογιστικής,  έκανα το μεταπτυχιακό μου στον τομέα Δημοσίου Δικαίου και Πολιτικής Επιστήμης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και μιλώ Αγγλικά.

Η επαγγελματική μου σταδιοδρομία ξεκίνησε το 1992 ως υπάλληλος λογιστηρίου στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αλεξάνδρειας. Από το 1999 έως και σήμερα είμαι υπάλληλος του υπουργείου Οικονομικών, αρχικά στη Δ.Ο.Υ Αλεξάνδρειας και έπειτα στην υποδιεύθυνση ελέγχου Δ.Ο.Υ Βέροιας.      

Η κοινωνική και πολιτική μου δραστηριότητα, ξεκινά από πολύ νωρίς, από τα φοιτητικά μου χρόνια, ως εκλεγμένο μέλος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ (1986 – 1989). Στη συνέχεια διετέλεσα Κοινοτικός Σύμβουλος Κυψέλης Ημαθίας ( 1995 – 1998), Γενικός Γραμματέας της Τοπικής Επιτροπής Νέας Δημοκρατίας Κυψέλης Ημαθίας (1996 - 2004) και μέλος της Δ.Α.Κ.Ε.  εφοριακών Ημαθίας – Πέλλας – Πιερίας (2004 – 2008).

Την περίοδο 2007 – 2010 διετέλεσα Νομαρχιακός Σύμβουλος της Νομαρχιακής  Αυτοδιοίκησης  Ημαθίας  και  Α΄ Αντινομάρχης την περίοδο 2007 - 2008, με  αρμοδιότητες  στις  Διευθύνσεις  Αγροτικής Ανάπτυξης, Οικονομικών, Εμπορίου και Προστασίας του καταναλωτή. 

Στις τελευταίες Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές, εκλέχθηκα 2ος δημοτικός σύμβουλος στο δήμο Βέροιας  ενώ από το 2010 μέχρι σήμερα είμαι εκλεγμένος Αντιπρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε.  Νέας Δημοκρατίας.
Απόστολος Βεσυρόπουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: