Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Καμήλες

Δυο καμήλες, μαμά και παιδί, συνομιλούν.

Παιδί: Μαμά, να σου κάνω μερικές ερωτήσεις
Μαμά: Ασφαλώς αγόρι μου, τι σε βασανίζει;
Παιδί: Γιατί οι καμήλες έχουν καμπούρα;
Μαμά: Γιατί γιε μου, εμείς οι καμήλες είμαστε ζώα της ερήμου και χρειαζόμαστε την καμπούρα για να αποθηκεύουμε νερό. Η αντοχή μας στη δίψα είναι πασίγνωστη.
Παιδί: OK, και γιατί τα πόδια μας είναι τόσο μακριά και στρογγυλεμένα στην άκρη;
Μαμά: Προφανώς γιε μου είναι φτιαγμένα για να βαδίζουμε στην έρημο καλύτερα από κάθε άλλον.
Παιδί: OK, και γιατί οι βλεφαρίδες μας είναι τόσο μακριές; Είναι 
ενοχλητικές καμιά φορά.
Μαμά: Γιε μου, αυτές οι μακριές βλεφαρίδες είναι η προστασία
σου. Προστατεύουν τα μάτια σου από την άμμο και τον άνεμο της ερήμου.
Παιδί: Κατάλαβα! Έχουμε την καμπούρα για να αποθηκεύουμε νερό όταν είμαστε στην έρημο, τα πόδια είναι για να περπατάμε στην έρημο και οι βλεφαρίδες προστατεύουν τα μάτια μας από την άμμο και τον άνεμο της ερήμου.

Παιδί: Μια τελευταία ερώτηση μαμά…
Μαμά: Τι είναι, μωρό μου;
Παιδί: Τι στην ευχή κάνουμε μέσα στο Ζωολογικό κήπο ;;;;


Συμπέρασμα:
Ικανότητες, γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες έχουν νόημα μόνο αν βρίσκεσαι στο κατάλληλο μέρος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: