Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Σαν να μην πέρασε μια μέρα! Συνάντηση παλιών συμμαθητών 30 χρόνια μετά

Τριάντα χρόνια μετά, σε μια ξεχωριστή μέρα, γεμάτη συγκίνηση, χαρά και νοσταλγία έγινε το μεσημέρι της Κυριακής 22 Μαρτίου 2015, άλλη μια όμορφη και νοσταλγική συνάντηση παλιών συμμαθητών που αποφοίτησαν από το Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας.
Αυτή τη φορά ήταν οι αποφοιτήσαντες το 1985. Συναντήθηκαν στις 12 το μεσημέρι στο παλιό Δημοτικό Σχολείο, μπήκαν στην τάξη τους, φωτογραφήθηκαν μπροστά στην είσοδο και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στην ταβέρνα ''ΛΕΝΟΣ''.
Ήταν οι περισσότεροι εκεί. Ο Γιώργος Δεδές, η Βέτα Καραπάντσιου, ο Αποστόλης Κασνακίδης, η Χαρούλα Τσαμπαλά, ο Νίκος Σωτηράκης, η Μαρίνα Νταγουλούδη, ο Βασίλης Κουίδης, η Μαρία Διούδη, ο Γιώργος Παπαμιχαήλ, η Μαρία Παπανικολούδη, ο Αχιλλέας Γαλατσίδας, η Μαρία Σούμπουρου, ο Θοδωρής Καραστογιανίδης, η Σοφία Παύλου, ο Μιχάλης Μάγος, η Γεωργία Πετράκου, ο Θωμάς Χριστοδούλου, ο Βασίλης Χύτας.
Η μέρα ξεκίνησε με την συγκινητική αναφορά στον αγαπημένο τους συμμαθητή Χάρη Τατσούδη, που ''έφυγε'' από τη ζωή πριν λίγα χρόνια σε ηλικία μόλις 37 ετών. Στη συνέχεια συνομίλησαν όλοι μέσω skype με την συμμαθήτριά τους Σουλτάνα Βελικούδη που ζει στη Γερμανία, ενώ πολύ ζεστή ήταν η επιστολή που έστειλε στα ''παιδιά'' η δασκάλα τους Σοφία Αχτσή:

Μαρούσι 20/3/2015
Αγαπητά μου παιδιά,
με πολλή χαρά και συγκίνηση άκουσα στο τηλέφωνο τον Βασίλη. Ευχαριστώ πάρα πολύ που με προσκαλέσατε κι εμένα στη συνάντησή σας, την Κυριακή 22 Μαρτίου. Ειλικρινά θα χαιρόμουν πολύ, αν μπορούσα να βρεθώ, έστω και για λίγο κοντά σας, στο όμορφο χωριό σας, τα Τρίκαλα Ημαθίας! Για να θυμηθούμε τις χαρούμενες στιγμές, που περάσαμε όλοι μαζί, στο ευρύχωρο, ολοφώτεινο σχολείο μας!... Για να σας δω όλους από κοντά, να σας καμαρώσω, να μάθω την πρόοδό σας στην επιστήμη, στην εργασία σας, στις οικογένειές σας...
Επειδή όμως είμαι αρκετά μακριά ... σας στέλνω την αγάπη μου και τις θερμές ευχές μου ! ...
Εύχομαι να είστε όλοι καλά, μέσα στη Χάρη και την Αγκαλιά του Χριστού μας και της Αγίας μας Εκκλησίας ! Χαρούμενοι, δυνατοί, για να αντιμετωπίζετε, με τη δική Του βοήθεια και δύναμη τις δυσκολίες και τα προβλήματα της ζωής, να αντέχετε και να εμπιστεύεστε όλα σας τα θέματα στη δική Του Προστασία και Αγάπη!
Θα χαρώ πολύ, αν μου γράψετε τα νέα σας και μου στείλετε μια φωτογραφία από τη συνάντησή σας...
Βρίσκομαι πια στο 35ο έτος της διακονίας μου κοντά στα παιδιά του Χριστού και της Ελλάδας. Έχω τη διεύθυνση του Ιδιωτικού Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου της ¨Ελληνικής Παιδείας¨. Θα χαρώ πολύ αν κάποτε συναντηθούμε.
ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ – ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
σε σας και τις οικογένειές σας …
Σας χαιρετώ με πολλή αγάπη
Η δασκάλα σας της Δ΄ τάξης...
Σοφία Αχτσή
Ακολούθησαν συζητήσεις, πειράγματα, αναμνήσεις και νοσταλγία. Συγκινήθηκαν, γέλασαν, θυμήθηκαν την αθωότητα των μαθητικών τους χρόνων, με μια πληρότητα συναισθημάτων που ήταν εμφανής στα πρόσωπα όλων.
Η ωραία αυτή συνάντηση κορυφώθηκε με τραγούδι και χορό, πού κράτησε μέχρι τις 7.00 και
χωρίσαν υποσχόμενοι, "ποτέ να μη χαθούνε" 
και σύντομα πολύ να ξανανταμωθούνε...
Παιδιά, μέσα από την καρδιά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πρόσκληση. Πέρασα κι εγώ υπέροχα μαζί σας
μπροστά στο (παλιό) Δημοτικό Σχολείο 



















Δεν υπάρχουν σχόλια: