Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Με πολύ θετικά συναισθήματα αποχωρώ από τον Σύλλογο Αιμοδοσίας ''ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ'' Τρικάλων

Τρίκαλα 5/1/2015
Ολοκληρώνοντας μια υπέροχη διαδρομή και με την πεποίθηση ότι βοηθώ τον Σύλλογο να πορευτεί με ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία, αποχωρώ πλήρης συναισθημάτων από το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Αιμοδοσίας ''ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ'' Τρικάλων Ημαθίας, τον οποίο με όραμα και μεράκι ιδρύσαμε - μια παρέα παλιών συμμαθητών - στο χωριό μας πριν από πέντε χρόνια και υπηρέτησα (ως πρόεδρος) από την ημέρα της Ίδρυσής του μέχρι σήμερα.
Με απόλυτη επιτυχία διοργανώσαμε:
Δεκαεπτά (17) εθελοντικές Αιμοδοσίες, ομιλίες ιατρικού ενδιαφέροντος και πολλές άλλες δράσεις κοινωνικού, εξωραϊστικού, περιβαλλοντολογικού, φιλανθρωπικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα.
Ευχαριστώ όλους αυτούς που με τη στήριξη, τη βοήθεια και τη συμμετοχή τους, συνετέλεσαν στην επιτυχία όλων των δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων και όλες τις συντοπίτισσες και τους συντοπίτες μου για την εμπιστοσύνη με την οποία περιέβαλλαν εμένα και τους εξαίρετους συνεργάτες και συνεργάτιδές μου στο Δ.Σ. του Συλλόγου.
Εύχομαι στα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου δύναμη και κουράγιο για μια καλύτερη και πιο επιτυχημένη πορεία, με τη βεβαιότητα ότι θα προχωρήσουν δυναμικά και θα ικανοποιήσουν όλους τους στόχους του Συλλόγου. Είναι αυτονόητο ότι θα είμαι συμπαραστάτης τους και θα στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το έργο τους. 

Σας ευχαριστώ από καρδιάς
Σαλτουρίδης Χ. Νικόλαος

Δεν υπάρχουν σχόλια: