Τρίτη 2 Απριλίου 2013

2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Η 2α Απριλίου γιορτάζεται ως παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, καθώς σαν σήμερα το 1805 γεννήθηκε ο διάσημος παραμυθάς Hans Christian Andersen.Μπορείτε να γιορτάσετε την ημέρα χαρίζοντας ένα βιβλίο σε ένα παιδί. 
Το βιβλίο αποτελεί το παράθυρο στη φαντασία αλλά και τη σκέψη του παιδιού. Ο συνδυασμός της εικόνας με το κείμενο προσφέρει πολυαισθητική απόλαυση. Η δύναμη που έχουν οι εικόνες και οι λέξεις επιτρέπουν στο παιδί να ταξιδέψει στο χώρο της φαντασίας, να ονειρευτεί και να σκεφτεί.

«Ο Ύμνος του Βιβλίου», του Ευγένιου Τριβιζά
τον αφιερώνουμε σε όλους τους μικρούς μας φίλους

Πες μου κάτι, τι αξίζει πιο πολύ από φλουριά;
Πες μου κάτι, τι χαρίζει γέλιο, κέφι και χαρά;

Έλα, πες μου τι γεμίζει παρηγόρια την καρδιά;
Έλα, πες μου, τι σκορπίζει την πιο μαύρη συννεφιά;

Έλα, πες μου, τι ‘ναι εκείνο που με κάνει και δακρύζω,
που με κάνει να γελάω, που με κάνει να ελπίζω;

Έλα, πες μου, τι ‘ναι εκείνο που με κάνει να γιορτάζω,π
που με κάνει να πετάω, στα ουράνια να καλπάζω;

Ένα βιβλίο! Ένα βιβλίο!
Ένα βιβλίο που μαγεύει, όνειρα στο νου φυτεύει
Και στο ταξίδι της ζωής, πιστά μας συντροφεύει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: