Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Aύριο στα Τρίκαλα: Λαμπαδηδρομία και Συναυλία Αγάπης με την βραβευμένη Ορχήστρα Νέων Δίου

''Μεταφέρουμε τη φλόγα της
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
και τραγουδάμε για τη 
ΖΩΗ''
Το Σάββατο 20 Ιουνίου 2015, ώρα 09.30 μ.μ. στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη μαθητές και μαθήτριες μεταφέρουν τη φλόγα της Εθελοντικής Αιμοδοσίας στους κεντρικούς δρόμους του χωριού, με τερματισμό στον αύλειο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων. Εκεί μετά την τελετή λήξης της λαμπαδηδρομίας θα ακολουθήσει συναυλία αγάπης με την βραβευμένη Ορχήστρα Νέων Δίου, η οποία θα εκτελέσει συνθέσεις μεγάλων Ελλήνων συνθετών υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Ν. Πατρή.

Μερικά από τα τραγούδια που θα ακούσουμε:
ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1.  ΟΜΟΡΦΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
2.  ΠΑΜΕ ΤΣΑΡΚΑ
3.  ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΗς ΒΡΟΧΗΣ ΟΙ ΣΤΑΛΕΣ
4.  ΤΟ ΞΕΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙΣ
5.  ΤΗΣ ΓΕΡΑΚΙΝΑΣ ΓΙΟΣ
6.  ΜΗ ΜΟΥ ΞΑΝΑΦΥΓΕΙΣ ΠΙΑ
7.  ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΝΩ
8.  ΜΕ ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΤΟ ΡΕΜΑ
9.  ΚΑΝΕ ΛΙΓΑΚΙ ΥΠΟΜΟΝΗ
10.  ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ
11.  ΣΥΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1.  ΑΓΡΙΟΛΟΥΛΟΥΔΟ
2.  ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ Σ ΑΓΑΠΩ
3.  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
4.  ΤΟ ΛΑΘΟΣ
5.  ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ
6.  ΒΡΕΧΕΙ ΣΤΗ ΦΤΩΓΟΓΕΙΤΟΝΙΑ
7.  ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΣ
8.  ΕΦΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
9.  ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΣ
10.  Ο ΑΛΗΤΗΣ
11.  ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΛΙΓΑΚΙ ΟΥΡΑΝΟ
12.  ΑΣΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ
13.  ΒΑΣΙΛΙΚΗ
14.  ΛΙΑΝΟΧΟΡΤΑΡΟΥΔΙΑ
15.  ΜΗΛΟ ΜΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

Τo Σάββατο το βράδυ 20 Ιουνίου, στις 09.30 μ.μ. τιμούμε με την παρουσία μας την ιδέα που όλοι πιστεύουμε, στηρίζουμε και υπηρετούμε, την ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: