Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Στην Εθνική Ανδρών ο Σωκράτης Διούδης

«Όνειρο Ζωής η Εθνική ομάδα»
Ιδιαίτερα χαρούμενος για την πρώτη του κλήση στην Εθνική ομάδα ενόψει των αγώνων με Βόρεια Ιρλανδία και Φινλανδία για τα προκριματικά του Euro δήλωσε ο Σωκράτης Διούδης. Ο νεαρός τερματοφύλακας της Μπριζ τόνισε μεταξύ άλλων πως θέλει να καθιερωθεί και στην ανδρική ομάδα, έπειτα από τις εμπειρίες που έζησε με τις «μικρές» Εθνικές ομάδες.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του νεαρού τερματοφύλακα:
«Είναι η πιο σημαντική μέρα της ζωής μου! Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί ήταν όνειρο ζωής η συμμετοχή μου στην Εθνική Ανδρών. Υπήρξα μέλος όλων των “μικρών” Εθνικών Ομάδων και έζησα σπουδαίες στιγμές και διακρίσεις. Εύχομαι να είμαι υγιής για να δουλέψω σκληρά και να καθιερωθώ στην ομάδα. Θέλω να τη βοηθήσω κι εγώ με όλες μου τις δυνάμεις για να πετύχει τους στόχους της».

Ο Σωκράτης είναι γιος του συγχωριανού μας Δημήτρη Διούδη, ο οποίος έγραψε τη δική του ιστορία - ως ποδοσφαιριστής και ως διοικητικός παράγοντας - στον Α.Ο. ''ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ'' Τρικάλων. 

1 σχόλιο:

Borgan είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ!!! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΩΡΑ!!!
1109