Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Εσύ γιατί δεν είσαι υποψήφιος;

Αρκετοί φίλοι, είτε με μηνύματα είτε από κοντά, με ρωτούν συχνά "γιατί εσύ δεν είσαι υποψήφιος;" Η αλήθεια είναι ότι προβληματίστηκα αρκετά για το τι θα κάνω στις φετινές κρίσιμες εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση. Δέχτηκα προτάσεις που με τιμούν. 

Σ' αυτούς που με ρωτούν, αλλά και στους λίγους ή τους λίγο περισσότερους που ενδεχομένως διαβάζουν εδώ και χρόνια το blog, απαντώ με λίγα λόγια και ας μου συγχωρεθεί ο προσωπικός τόνος, που μπορεί να μην έχει και τόση σημασία, αλλά ίσως να είναι και λυτρωτικός:

''Η ενασχόλησή μου με τους Συλλόγους του χωριού και συγκεκριμένα με τον Α.Ο. ''ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ'', την ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ και τον ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ''ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ'', των οποίων έχω την τιμή να είμαι Πρόεδρος, αλλά και το γεγονός ότι είμαι ο διαχειριστής του trikala-imathias.blogspot.gr, θεώρησα ότι είναι ένας πολύ ισχυρός και επαρκής λόγος, που δεν μου επέτρεπε τη συμμετοχή μου σε ψηφοδέλτιο. Πιστεύω ότι με την άρνησή μου και την συνέχιση της ενασχόλησής μου με όλα τα παραπάνω, ίσως προσφέρω περισσότερα στην τοπική κοινωνία. Άλλωστε, δεν είναι απαραίτητο να έχει κάποιος αυτοδιοικητικό αξίωμα για να προσφέρει στον τόπο του. 

Όσο για κάποια πικρόχολα και κακόβουλα - ανώνυμα - σχόλια ''συγχωριανών'' μου σε βάρος του trikala-imathias.blogspot.gr (για το ότι είναι τοποθετημένο με τις αναρτήσεις του υπέρ συγκεκριμένης παράταξης) που διαβάσαμε σε άλλα blogs, τι να πω; Aκόμη προσπαθώ να καταλάβω από που προκύπτει αυτό. Θλίψη και απογοήτευση...

Τέλος, εκτιμώ εκείνους που επέλεξαν να είναι υποψήφιοι και αποφάσισαν να το παλέψουν και να βάλουν το δικό τους λιθαράκι στα κοινά. Και ας μην ξεχάσουν σε περίπτωση εκλογής τους ότι μαζί με εκείνους, στην ίδια θέση θα κάθονται οι χιλιάδες πολίτες αυτού του τόπου, ακόμα και αυτοί που δεν τους ψήφισαν''
Με τιμή 
Νίκος Χ. Σαλτουρίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: